Det känns så tomt..


..utan min Frida här längre. Hon har precis tagit en taxi till flygplatsen, jättesorgligt. Man vänjer sig så fort vid att ha någon här. Men ni ska bara veta hur skoj vi har haft!!! Oj, oj oj :) Så mycket skratt, prat om killar och annat skvaller.
Sen ser vi ut som 2 pepparkaksgubbar för vi har solat och pressat i solen varje dag.
Vi har även skakat rumpan i Ayia Napa i helgen. Kom inte i säng förrän vid 6 på morgonen, solen höll ju till och med på att gå upp. Men skoj hade vi, tror aldrig jag dansat så mycket.
Var på Grabbarna Grus som är en skandinavisk bar där de har supergoda drinkar, och jättebra musik!
Jag har tidigare vart emot festandet i Ayia Napa men jag måste säga att jag ändrat mig. Det är ju superkul där.
Vi har även vart på Nissi beach några dagar också. Det är så otroligt fint där! :)
Vad har vi mer gjort?? Ätit massa god mat, festat, dansar, solat, passat Penelope.
Vi badade i havet igår här i Larnaca med Penelope. Hon tycket det var jätteskoj! Frida blev även den nya favoriten för Penelope. Jag var nog en tråkig tant som sa nej hela tiden tyckte Penelope medan Frida inte sa någonting!

Bilderna får berätta mer om vad vi gjort.

Förresten kommer Evelaaaaanch ikväll, äntligen tillbaka efter sin resa till Sverige, så vi har nog ett och annat och prata om! Imorgon ska vi fira mig, eftersom jag fyller år på måndag:D

Titta och njut av bilderna!

Ayia Napas partyglada tjejer



Frida trivs som fisken i vattnet.

Nissi Beach!
3 Glada tjejer
De fann varandra!

Vi frossade i massa frukt!
Penelope och Jag!





Kommentarer
Postat av: Elin Pelin

Haha! Den är ju snygg den där nedersta bilden :p Det är ju det jag alltid har sagt att det är kul här i Ayia Napa! Pussen

2009-04-24 @ 16:16:31
Postat av: Frida

Jag saknar dig oxå Elin!! Det va jätte hemskt att åka! Men kors så skoj vi haft =D Kul me bilder! Synd bara att de e en pepparkaka och en snögubbe, om man jämför i färg ;) Du får slänga upp några på facebook snart med, gärna några från i lördags med =)

2009-04-27 @ 21:02:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0