Imorgon kommer min Frida!!!!

Åååå jag är så spänd, imorgon kommer nämligen Frida! Wehey:) Som jag längtat till denna dag. När hon bokade, för ca 2 månader sedan kändes det jättelänge kvar men tiden går så otroligt fort, så imorgon gäller det.
Ska möta henne på flygplatsen. Superkul! Cypern firar ju sin påsk nu i helgen så jag kommer vara ledig hela tiden hon är här, bortsett från 2 dagar.

Annars har det vart en ganska lugn vecka. Kristina var ledig i måndags så vi åkte till Agia Napa och Nissi Beach och lekte i sanden. Penelope tog även årets första dopp i havet. Kallt var det, men ganska skönt eftersom det var så otroligt varmt i luften. :)

Just nu är jag barnvakt, sitter med datorn i soffan och kollar på Fashion - TV. Ska sätta på en film, Vingar av glas. Alexander Skarsgård är ju bara för snygg.

Har ni Sett Ballar av Stål på kanal 5?? Inte, gör då det. Skratta så jag grät.
Det är olika karaktärer som dirver med folk ute på gatan och de vet inte om det. En raggar på killar som har flickvän, en försöker lura folk med att en dvärg som är 45 är 7 år och försöker få in den på Ikeas-barnbassning. Ett par fejkar sex över allt så folk ser, och en skriker AIK på en Hammarby match. Ni måste kolla för det är grymt skoj:)

Kommer väl bli dåligt med uppdatering nu när Frida är här för vi ska mysa:)
Men inte för ni kommer märka någon skillnad eftersom jag är så dålig på att skriva i alla fall.

Detta blev inte så roligt inlägg så jag avslutar med några bilder.
Min fina mormor fyllde år i måndags! Stor Grattis-kram till henne. Skickade ett berlock som var som en snäcka,jättefint!

Ha en trevlig kväll.

Enjoy/ Från Elin som längtar efter sin Frida.

Här är bilder från när Frida, Ida och Jo var och hälsade på mig förra året. :) Titta och njut!






Jag och världens bästa mormor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0