Today is my birthday!

Idag är ingen vanlig dag för det är nämligen min födelsedag, HURRA HURRA HURRA!!! :)
Ja, nu är man ett år äldre, men 19 år är väl ingen speciell ålder? Ett steg närmare 20 i alla fall. Men det pirrade lite extra i magen när jag vaknade imorse  för jag visste att jag fyllde år, och så vaknade jag sådär barnsligt tidigt som man alltid gör, och jag låg och väntade och lyssnade på att någon skulle komma in och sjunga.
Å det gjorde dem också, Peneleope och Kristina! Fick frukost på sängen, och present och blommor! tack, ni är sötast!
Fick presentkort i mina favvoaffärer och manikyr eller predikyr på en salong! :)
Jag och Penelope har vart på Starbucks och ätit en smaskig morotskaka och druckit en färkspressad apelsinjuice. För att firat lite extra. Men det riktiga partyt var i lördags, då tjejerna och jag var och åt på min favoritrestaurang VIALE, där de har supergod  mat! De hade även beställt in en tårta med tomtebloss och ljus och så sjöng de för mig! Jättegulligt!
Kvällen/natten fortsatte vidare till en bar/nattklubb där vi dansade natten lån och drack drinkar. :)
Tack söta tjejer!
Evelina kom in och sjöng för mig i lördags och så fick jag den förmånen att önska låtar från henne hela dagen, det enda jag önskade var You are my sunshine med Domino Dancing, så tillslut blev hon så trött på den, vilket tur att jag kan lyssna på den på repeat på youtube nu då:)
Pratade med mamma och hon sa att morfar hade vart och hissat flaggan hemma, och fredrik hade skickat ett jättegulligt bildspel på saker hemomkring.

Over and out!!
/ Födelsedagsbarnet

















Kommentarer
Postat av: Frida

Grattis Grattis söta Elin! Det låter som att du haft en riktigt bra dag då! Så snällt av dom att sjunga, jag antar att Penelope sjöng för kung och fosterland ;)

Jag önska jag hade kunnat va med er i lördgas, lite tårta och goa drinkar hade inte varit fel =) men jag hade det så trevligt på hotellet och hos Maria, ska berätta mer i ett mail =)

Men ha en bra kväll på din dag nu! Pusspuss på födelsedagsbarnet!

2009-04-27 @ 20:57:57
Postat av: Erika

Grattis Elin! :D

2009-04-28 @ 18:00:07
URL: http://xerikax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0