Jag har brännt mina läppar och det gör ONT!!!!

Ja så går det när man inte smörjt in sig ordentligt på läpparna. Har stor blåsor nu och det är inte skönt ska jag säga.
Mamma o Pappa åkte hem i förmiddags! Det har  vart kul och skönt att ha dem här 1 vecka. Det var ju längesedan vi träffades, men det var inga större förändringar!
Pappa blev Penelopes favvo. Han skulle göra allt, så det har vart en lugn vecka för min del. pappa skulle läsa sagor, byta blöja, mata och klä på! :)
"Eas pappa" ropade hon så fort det var något.
Vi har ätit fantastiskt god mat hela veckan, och tagit det allmänt lugnt. :)
en sväng till fig tree bay blev det med sol och bad där vi mötte upp Elin!

Nu är det inte långt kvar tills jag är hemma på svensk mark igen. :) Känns både bra och dåligt!
Tråkigt när man bott här ett år, det är ju som hemma. Men så är det med allt, man måste gå vidare.
Vet inte riktigt vilket datum jag kommer hem, men jag vill ha en stor motagning på Landvetter den dagen;) haha

Pusshej!

Kommentarer
Postat av: sanna

Du kan rakna med mig dar!! :D

2009-06-02 @ 02:13:42
URL: http://sannajosefine.blogg.se/
Postat av: ElinPelin

Du lär dig då aldrig! Jag trodde jag hade tjatat hål i huvudet på dig om det där med att smörja in sig, men ändå går du och bränner dig på läpparna så att du får blåsor till och med!

Du är omöjligt! Haha!

2009-06-03 @ 08:12:37
Postat av: Camilla Gunnarson

Hej Elin, har funderat ett tag och bestämt mig för att bli au pair och tänkte att Cypern skulle passa mig :) Undrar om du skulle vilja skicka din msn eller mail och kanske du vet någon passande familj, skulle vara jättetacksam om du har lust att hjälpa mig!

MVH Camilla Gunnarson

2010-03-21 @ 18:53:39
Postat av: XB

Hej Elin,

Jag funderar även jag på att vara au-pair på Cypern och tar också gärna emot råd och tips om agenturer eller familjer.



MVH,

XB

2010-09-05 @ 12:43:42
Postat av: Borga

Hur kul är det inte och gå in och läsa din blogg och få lite nostalgi minnen :) jag har ju raderat alla mina inlägg, som den klant jag är! Hur mår du Elin och vad gör du nuförtiden? pusspuss alexandra

2011-12-12 @ 20:01:08
URL: http://borga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0