Barnvakt och plus 35 grader!

Just nu sitter jag barnvakt, gillar verkligen det eftersom pluppan sover (då är hon jättesöt;) och sen kan jag sitta vid datorn och kolla på TV. Har med mig några svenska filmer också.
Just nu kollar jag upp hotell på norra sidan, Evelaaaanch och jag ska dit imorgon, men det verkar som allt är uppbokat! :(
Ringde och oroade mamma i onödan att vi skulle över till turkiska sidan. Vi får väl se, annars får vi väl sova på gatan! Eller kanske inte.. :)
Det är otroligt varmt här, bara så man vill gå naken hela tiden. Till och med för varmt att bara ha linne, men man är ju så illa tvungen för att man ska se någorlund anständig ut! men i helgen blir det i alla fall sol och bad!
Nu ska jag låsa alla dörrarna, gillar inte att vara barnvakt och ensam i denna stora byggnaden eftersom det är ett gamalt hotell. Jag skrämmer alltid upp mig själv genom att tänka ut diverse flyktvägar om det skulle komma in en stolle med mask och kniv eller något. Man vet ju aldrig. Men jag har planerat som så att jag ska hoppa ner från deras altan till altanen nedanför och sedan hoppa igen så man hamnar på marken. Blir jag inte mördad av de som kommer med mask och kniv, lär jag ju dö av själva fallet! Jag vet jag är lite konstig, men jag får alltid så hemska fantasier, speciellt när man är själv också. Man hör alla konstiga ljud!
Nej nu får jag sätta på en kärleksfilm och bli kär istället för att vara rädd.

Over and out!

Har jag inte hand om världens sötaste barn!!!




Kommentarer
Postat av: Frida

Elin du har lätt hand om världen sötaste barn! Ge henne en puss från mig! Och ta hand om dig (specillt om du ska över till Turklandet :P) Pussar

2009-05-15 @ 22:41:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0