Brun utan sol;)

Blev så full i skratt. Sitter och prata med Evelina på msn, och hon sa att hon hade köpt sololja med morot, så som jag tjatat om det, och gjort reklam för att man blir brun av morot!
Sen sa hon att hon hade köpt brun utan sol, men jag sa till henne att vi är på Cypern och man kan bli brun MED sol. :)
Men tydligen inte om man satt på kontor sa hon!
Det har blivit superdupervarmt nu!!! Runt 30 grader hela tiden, men man ska inte klaga.
Perfekt nu när mamma och pappa kommer ner till mig!
På tal om det får jag göra en storstädning, för mamma är ju så pedantisk när det gäller att ha rent, så jag har tvättat gardiner och städat där jag aldrig städat förut ;)
Hade vart kul om det kom en kackerlacka för mamma är ju livrädd, eller förresten det är jag med så det hade inte alls vart roligt.  Igår när jag köpte 6 pack vatten fick man tydligen med en stor spindel på köpet, det kunde jag vart utan!!

Ja det händer inte speciellt mycket här! Är lugnt och skönt.

Återkommer med mer uppdatering i morgon!
här kommer fortsättningen på bilderna från Nissi Beach!

Vissa har det bra!

Party i vattnet;)

Trivs som fisken i vattnet
Kolla min mun, så vi har skrattat åt denna bilden.

Kommentarer
Postat av: sanna

hahahhaha detta inlagget gjorde mig riktigt glad.

For det forsta det dar med att du fick en spindel pa kopet nar du kopte vatten. Och sen gud vilka harliga och roliga kort. Du ar sa sot min lilla goding. det ar sa man vill ata upp dig ;D



Hoppas allt ar gott! (ser sa ut)

Saknar dig! Puss&Kram

2009-05-15 @ 03:35:49
URL: http://sannajosefine.blogg.se/
Postat av: ElinPelin

2009-05-15 @ 09:22:00
Postat av: ElinPelin

Nä, man bli då fan i mig inte brun utav att sitta på ett kontor och göra fakturor hela dagarna!

Men nu i helgen ska jag grilla!!!!

2009-05-15 @ 09:22:56
Postat av: Emma B

haha gud vad härliga bilder! verkligen=)

2009-05-15 @ 21:21:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0