Picknik vid havet!

Idag är det ju första maj och det firar vi även här, vilket innebär ledigt! Men vi packade bilen med kycklinsallad, leksaker, Penelopes böcker, bikinin, Lisa (Penelopes docka) och nallen och styrde mot en strand här i Larnaca för lite picknik!
Det blåste väldigt mycket, så vi hade sand över allt när vi kom hem, även inne i örat(?!) hur det nu har kommit in där. Men det var skönt, och jag och Penelope sprang runt och badade nästan, men det var lite kallt för det. Vi byggde sandslott och läste massa böcker, och hade väldigt mysigt!
Gick en runda nere vid havet när jag kom hem, skönt att rensa tankarna lite.
Kvällen kommer jag tillbringa själv, men det känns jätteskönt för det var så längesedan jag gjorde det. Har vart fullt upp varje helg, så nu ska jag verkligen passa på och vila upp mig! Läsa, sitta vid datorn och lyssna på musik! :)
Imorgon får förhoppningsvis Evelina sin bil så vi kan åka på en liten roadtrip! Kommer troligtvis bära av till Agia Napa och Elin. Hoppas på att kunna sola imorgon, måste ju vara riktigt brun nu när mamma och pappa kommer och det är snart! Äntligen, som jag väntat på denna dag. Men det är lite på gott och ont det där med att få besök, det blir så otroligt tomt och tråkigt när de åkt hem:(
Får försöka dra ner någon mer hit i sommar, då jag inte har några besök inplanerade.
Jag kunde ha dödat för att få vara med på Lygnevi imorgon, när Scotts spelar. Är han snygg eller är han snygg?
Precis som igår lägger jag upp lite bilder från lygnevi förra året!

Ha en fin kväll. Nu ska jag ringa mina fina och kära mormor och skvallra lite. Hon är min bästa vän!

Jag och några Björketorpare!

Viktor och Daniel, denna bilden är ju så klockren! vad de håller på med vet jag inte, men bådas ansiktsuttryck är ju så roliga!

Jag och Mikael.












Kommentarer
Postat av: Ragnhild

Hm......är det månne Henke du menar....;-) Ja, jag o ett gott gäng ska dit så jag ska kanske be honom om en autograf till dig? Eller det är kanske bättre att sätta honom på första bästa plan till Cypern...(ha ha) BAMSEKRAM från Radhusgatan.

2009-05-02 @ 16:57:34
Postat av: Cissi!

Fy vilken mage jag har!!!! Dax att börja träna!! Hu har du det gullet? Jag sitter och kollar på reseledarutbildningar jag funderar på att gå till våren :) Jag vill ut och resa!

2009-05-04 @ 13:25:20
Postat av: elinpelin

vart ä bilderna från helgen?!?!

2009-05-04 @ 16:35:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0