Snabb uppdatering.

Jag vet att jag inte har skrivit på år och dar, å jag har ingen ursäkt för det heller.
Har blivit ändrade planer så jag kommer jobba sista dagen här den 5 juni, sen kommer jag ha semester här några veckor och bege mig hem till Sverige runt sista juni någon gång. :) Så jag kommer en månad tidigare än beräknat!
Kommer sakna Cypern enormt och det kommer bli tufft att komma hem. Speciellt kommer jag sakna Penelope!!

I helgen har hänt mycket skoj. I fredags träffade jag en polsk tjej som jobbar i en underklädesaffär. Vi drack vin och pratade om hennes bröllop för hon ska nämligen gifta sig! Jättekul och disskutera. :)
I går var vi på BBQ party hos en ung mamma jag lärt känna i barngruppen:) Helt galet roliga engelsk män som var med. Vi grillade, drack öl och badade i deras pool.
Vi skulle vidare till en pub efteråt, men en av killarna slängde i mig i poolen med kläderna på, och jag hade inget annat med mig, så vi fick åka hem.
Men jag och Evelina gick ut och åt, och tog en drink på spybar! Mycket trevligt.
Å idag har vi solat och bada hela dagen, så vi är härligt röda. ;)

Imorgon kommer Mamma o Pappa hit! Kan inte förstå det. I´m so exciting!! Har städat och städat i  timmar, var helt genomsvett, men inte ett damkorn nu!

Nu ska jag sova så jag är pigg när de kommer.

Natti!

Han kröp in i denna tunnan och FASTNADE och kom inte ut. Vi höll på och skratta ihjäl oss. :)

Deras lilla söta bäbis!

Jag lovar han drack inte ölen..

Folket

de fann varandra, eller killen fann evelina;)

Brottningsmatch!

Evelina var helt slut när vi kom hem...
Men det hindrade oss inte från att fortsätta kvällen i Larnaca.:)

Kommentarer
Postat av: sanna

VA?!! Da kommer vi ju hem nastan samtidigt ju :D. Nu ar sanna riktigt glad! :D

Vad roligt att dina foraldrar kommer och halsar pa. Ni far ha det sa kul!

Kramar

2009-05-25 @ 03:52:20
URL: http://sannajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0