Sola och bada

Helgen har vart väldigt stressigt och mycket att göra. Den har nämligen bestått av att ligga i en solstol och steka lördag-söndag. Otroligt jobbigt, nästan så man behöver semester.
Det är ju så jobbigt när det blir så himla varmt, idag har vart grymt varmt och skönt, jobbigt där ett tag. Men så SKÖNT! Så nu har vi blivit bruna och fina jag och Evelaaanch:)
Vi har till och med badat, härligt! vi hade en stor disskusion om hajar, om de finns i medlehavet. Var inne och kollade på google och det finns det inte. Så nu kan vi bada och simma lugnt! Vilken tur, för det hade inte vart så käckt att det kom upp en haj mitt i allt. Lite dålig stämmning!
Så helgen har tillbringats på Nissi Beach och hos Evelina i Nicosia. :)

Här kommer några härliga bilder.

Jag plaskar i vattnet.

Världens asgarv!

Nähä nu skulle tydligen tant Evelina gå och lägga sig (och plocka ut löständerna och tandprotesen) så nu kommer inga fler bilder, men imorgon ska jag försöka med resten.

Natti allihop, stor nattikram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0