Sudda sudda bort din sura min!

Jag och Penelope har lyssnat på den låten hela dagen, inte för att någon av oss vart sura, utan för att den är så bra! :)
Penelope har haft dansuppvisning för mig och Kristina ikväll, vi skulle agera publik och hon visade precis vart vi skulle stå, och vi fick absolut inte sjunga eller dansa med för då blev hon arg och slutade dansa;) Hon är för rolig!
Idag har vart en riktigt bra dag! Hon kissade på pottan 2 gånger, och hon har börjar prata massa meningar nu så det är superkul!

Evelaaanch har blivit bilägare nu också, så nu har vi vår lilla partybil! Haha :)
Styrde gensat mot Ayia Napa och mötte upp Elin.
Blev utgång på kvällen. Först var vi och kollade på Showen på Sunwing-hotell, showtemaet var riktigt duktiga!
Därefter blev det givetvis Grabbarna Grus! Men både jag och Evelina konstaterade att det var nästan bara enbart fjortisar på dansgolvet, ni vet superblonderade små tjejer som får köpa drinkar i baren för första gången och dricker sig alldeles för fulla, och har kläder som knappt täcker kroppen och tror att de är supercoola.
Så jag och Evelina tröttnade ganska fort.. Gick och åt kebab och sen kröp vi ner i elins lägenhet. Men Elin som är Ayia Napas partypingla stannade ju kvar och ramlade in vid halv 4. ;) Bitter var hon över en kille som hon spanat in så hon försökte prata av sig på mig som hade somnat så gott, men det var bara att ligga snällt och lyssna;)

Dagen efter hade vi ju planerat att pressa på Nissi Beach hela dagen, men tji fick vi för det. För när vi öppnade gardinerna var det igenmulet i hela napa och kallt och regnigt. Så typsikt!

Lägger upp lite bilder istället!

Tjao, Over and out!
Elin

Baren på Grabbarnas!

Så här glada var vi!

Glada tjejer.

Finaste tjejerna på Cypern!

Kommentarer
Postat av: Frida

Åh så skoj med Grabbarna Grus igen! Va den snygge bartendern där? ;) Tråkigt att de inte va så skoj, men kebab e ju gott iaf =) Så Penelope har börjat prata, va roligt! =) Ha de bäst!

2009-05-04 @ 21:56:52
Postat av: ElinPelin

Hehe, jag var jäkligt bitter :p

Fina bilder :)

Frida: Den snygge bartendern är alltid där ;)

2009-05-07 @ 18:22:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0