Strandsatt...

Jag vet seriöst inte vad det är för fel på denna ö, hallå kom igen, det är typ mars och det är fullständig storm ute.. Kallt och regn, come on, det måste snart ändras! Vi håller både på att regna och blåsa bort. Snart blir vi väl helt strandsatta!
Förutom vädret går livet sin gilla gång här på ön.
Helgen hade att erbjuda en carneval i Limassol. herregud vad folk! Å alla var utklädda. :) Att vi aldrig testat det innan, det var ju hur enkelt som helst att flörta, även om jag om min syster fluff hade rosa tyllkjol, hatt och spetshandskar. Vi var väldigt populära.
En sak som jag dock ska tänka på till nästa gång är oavsett om du inte har något annat än lösnagel lim hemma, använd det ALDRIG till att klistra på lösögonfransar. Resultatet blir då ett svidanade öga som inte går att öppna, och att man blinkar hela tiden så det ser ut som man flörtar med alla..

Nu är det sticknings time. :)


Kommentarer
Postat av: Jennie

Hej Elin!

Hittade precis din blogg nar jag sokte runt pa google om cypern. Jag bor just nu pa Lanzarote med min pojkvan, men om en manad flyttar vi till Cypern och ingen av oss har varit dar forut, han fick en transfer dit med sitt jobb sa darfor flyttar vi. Och nu har jag forstas massa fragor, for det forsta om jobb. Hur fick du duna jobb dar, bade som aupair och guide? Har du nagra tips pa hur man kan fa jobb dar och vad man kan tjana ungefar?

Kram

Svara garna till min mail om du kan, anvander inte min blogg i dagslaget :)

2012-03-02 @ 20:39:11
URL: http://jenniebergqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0