Fyrkantiga ögon!

Ja, det är precis det jag fått efter att suttit parkerad framför en dator precis hela dagen!
Men jag har fått mycket arbete gjort.
Men jag har hela dagen kännt abstinens efter att sticka. Tanken på att veta att min stickning låg i tygpåsen bredvid med hela dagen också gjorde det hela inte lättare.
Jag sneglade på den, tänkte jag kan ju köra några varv.. Men nej! Lite självdiciplin här.
Dock är det sista gången jag tar med den till kontoret, då frestelsen var alldeles för stor.

Annars har dagen inte haft speciellt mycket att erbjuda.
Skrivit aktivitetsprogrammet för de kommande 2 veckorna, gått runt lite rastlös på kontoret, skrev lite till, käkade lunch, skrev lite till, fick myror i benen och fick traska runt kontoret, skrev lite till och gick hem.

Var det någon som pratade om stickning?Garnaffären på den turkiska sidan

Mitt projekt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0